icloud mail apart email adres discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn ipad, iphone en Macbook gebruik ik een al sinds ik de eerste iphone had een account voor zowel het Apple Id als ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
icloud mail apart email adres
Op mijn ipad, iphone en Macbook gebruik ik een al sinds ik de eerste iphone had een account voor zowel het Apple Id als ook voor de icloud.
Nou wilde ik vandaag de mail voor Icloud configureren en nu wordt ik opeens gevraagd om een nieuw email adres voor @icloud.com aan te maken. Nou is dat op zich geen probleem, vraag is alleen hoe kan ik mijn eerdere adres en alles wat daar me gekoppeld is samenvoegen met dit nieuw adres. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer | deedhetzelf | iPhone algemeen | 3 | 26-01-14 12:40 |
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer | schuurar | iCloud | 3 | 05-10-13 12:30 |
Zelfde email adres gebruiken bij mail beantwoorden als waarop mail binnen kwam ?. | TheiDouven | iPad algemeen | 10 | 29-12-12 11:33 |
extra mail adres ivm icloud backup | Guest-0510121725 | iPhone algemeen | 1 | 04-10-12 09:28 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
|
|