2 maal zelfde spel op iPad spelen... discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou willen weten of het mogelijk is om op je ipad twee dezelfde spellen te plaatsen. Mijn zus heeft mij namelijk gevraagd een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 maal zelfde spel op iPad spelen...
Hallo,
Ik zou willen weten of het mogelijk is om op je ipad twee dezelfde spellen te plaatsen. Mijn zus heeft mij namelijk gevraagd een spel voor haar te spellen tijdens haar vakantie en dat spel speel ik zelf ook. Graag tips zodat ik voor haar kan spelen. Het gaat om landleven en om hayday Alvast dank Casplo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel identiek ogende apps naast elkaar staan, gedownload van iTunes USA en UK. Kennelijk met landspecifieke verschillen die niet aan de buitenkant zichtbaar zijn. Weet niet of dat bij dit spel ook het geval kan zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen spel meer spelen,kan zoek mijn ipad niet gebruikens | Xanthe | iPad algemeen | 2 | 05-08-14 14:58 |
Games spelen met 2 personen op de zelfde iPad | ocliwilco | iPad Games | 10 | 14-01-13 12:25 |
2 maal zelfde app kopen?? | tanguyingelbeen | iPhone Apps | 6 | 09-08-11 00:12 |
nieuwe iPad 2 eerste maal opladen | Janti | iPad algemeen | 16 | 23-04-11 17:05 |
muziek spelen tijdens spel | Colburners | Muziek, foto & video | 5 | 01-08-09 00:22 |
|
|