Eigen DVD op iPad zetten software iMac discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zowel via Google en in dit forum niet het optimale gevonden, vandaar hier de vraag. Ik wil eigen vrij nieuwe dvd's ook blu ray op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen DVD op iPad zetten software iMac
Zowel via Google en in dit forum niet het optimale gevonden, vandaar hier de vraag.
Ik wil eigen vrij nieuwe dvd's ook blu ray op mijn iPad 3 zetten. ben dus aan het zoeken naar de juiste App, software die dit kan voor een iMac computer. Heb vele apps en software gezien, maar welke werkt het best. Hoeft niet gratis te zijn, en is puur alleen voor eigen gebruik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je met Handbrake video's omzetten vanuit diverse formaten naar bestanden die afgespeeld kunnen worden op iPhone of iPad. Deze software is gratis en volgens de website gratis te downloaden. Daarnaast is er ook een OSX versie van Handbrake te downloaden.
Handbrake downloaden , via (Downloadcentrum) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DVD afspelend op Imac ook via Apple TV op gewone Tv te zien? | pieterkoevoets | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 14-12-13 09:40 |
Video: Hoe brand ik videobeelden vanaf iMac op een DVD | vannissje | Muziek, foto & video | 2 | 01-12-13 09:32 |
dvd op iphone 4 zetten | bartje013 | iPhone algemeen | 4 | 19-01-12 15:01 |
Video: DVD op Ipad zetten | HateHackers | Muziek, foto & video | 2 | 27-11-11 01:48 |
Proggie om dvd aar Ipad te zetten? | demonski | iPad algemeen | 4 | 20-12-10 11:34 |
|
|