Facetime gesprek beantwoorden lukt niet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net voor mijn moeder een Ipad Air gekocht. als ik haar nu facetime kan ze niet opnemen. Facetime komt op, maar ik kan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime gesprek beantwoorden lukt niet
Heb net voor mijn moeder een Ipad Air gekocht. als ik haar nu facetime kan ze niet opnemen. Facetime komt op, maar ik kan niet op de groene of rode knop drukken. Het is alsof ze niet actief zijn.
Andersom kan ik wel vanop haar ipad naar mezelf facetime, maar ik kan op haar ipad het gesprek niet beeindigen, ook hier lijkt de rode knop om in te haken niet actief. Ios is up to date, iemand een idee? Thx Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde hier.
De knoppen om het gespek te beantwoorden of te weigeren reageren niet. iOS versie 8.1.2, iPad 4 Iemand enig idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen op facetime lukt niet. | Ipad2fan | iPad algemeen | 5 | 19-02-16 11:10 |
Activatie imessage lukt niet, facetime wel | Mieke82 | iPad algemeen | 0 | 02-04-14 11:36 |
slide button bij gesprek beantwoorden werkt niet | theet | iPhone algemeen | 15 | 01-07-11 11:15 |
Email beantwoorden lukt niet | Gnobama | iPhone algemeen | 4 | 14-10-09 11:28 |
1.1.3: Slider weg bij beantwoorden gesprek | Fix | iPhone algemeen | 10 | 16-02-08 11:10 |
|
|