muziek van Ipod naar pc windows discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige keren lukte het me niet maar nu toch maar eens gevraagd. ( mocht ik in een verkeerd forum zitten , help me daaraan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek van Ipod naar pc windows
Vorige keren lukte het me niet maar nu toch maar eens gevraagd.
( mocht ik in een verkeerd forum zitten , help me daaraan te herinneren eventueel dan het juiste forum melden is helemaal top. Ik ben al een tijd bezig om muziek van mij IPAD te laten horen op een PC windows 8.1 Wat de computer herkent zijn de foto's die ik gemaakt. Niet de muziek die ik erop heb gezet. Ook de dictafoon wordt niet op het verkenner scherm van Windows 8 geshowd. waarschijnlijk moet ik dan Itunes installeren maar ik dacht dit automatisch ging. Wzit mijn denkfout? bedankt voor de info sowieso, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
"Dat klopt als een zwerende vinger. Windows Explorer heeft alleen maar toegang tot de foto's."
oeps Ja dat had ik in de gaten. Waarschijnlijk heb ik mijn vraag niet juist geformuleerd. Wat moet ik doen om mijn muziek van ipod naar mijn computer te krijgen. Moet ik dan I Tunes installeren of moet ik anders doen. Voor de duidelijkheid ik heb geen geld meer om een andere computer te kopen Is er een software oplossing?.. ik heb trouwens de muziek wel opgenomen via een eerdere versie met een programma dat van oude platen mp3 maakt. groeten ozzieivo Laatst gewijzigd door ozzieivo; 01-02-15 om 00:51. Reden: taalfouten een aanvullin informatie |
|
||||
|
||||
Wil je de muziek kopiëren of afspelen?
|
|||
|
|||
Ik wil het kopiëren en daarna afspelen op een mp3 lezer.
Op dit moment kan ik er niet eens bij op mijn computer. ???? |
|
|||
|
|||
Citaat:
iExplorer - iPhone, iPad Music & File Transfer App for Mac & PC |
|
|||
|
|||
Iexplorer in demo geïnstalleerd
eindelijk ontdekt dat ik een bestand kan extraheren komt het programma met de mededeling dat het een demo is. of betalen of pech hebben Dan vraag ik me af waar een demo versie voor is van 7 dagen? Ik vraag me af of er nog andere suggesties zijn. Ik wil niet zeggen dat een slecht programma is Volgens mij doet het precies wat ik wil maar met een uitkering ga je niet gokken voor een bedrag van een programma. Jammer. Voor mij had een demo versie kunnen zijn voor een aantal dagen en daarna kopen, als het bevalt. |
|
||||
|
||||
Probeer iTools of iMazing (voorheen DiskAid) eens?
|
|
|||
|
|||
Met i tools en i tunes is het gelukt
bedankt voor deze duidelijke suggestie Door al het downloaden heb ik echter wel een beetje rotzooi erbij gekregen waar je rooie oortjes van krijgt. en ook andere reclame. Helaas. Het meest is opgeruimd met C Clean Zelf heb ik wat opgeruimd en nu blijkt dat ik de adblock ook heb opgeruimd ADHD eerst doen dan denken Nogmaals bedankt ik heb nu al mijn mp\3 op mijn computer Het is voor mij makkelijk om de rotzooi er tussen uit te krijgen Ik heb alles via een speciale taperecorder opgenomen Het waren bandjes nog van mijn vrouw Alleen het luisteren ernaar help het rouwen weer een beetje! Hebben jullie ook die reclame aan de zijkant die constant wil dat ik mijn computer laat scannen? |
|
|||
|
|||
Ik heb volgens mij in ifunbox dit ook wel eens gezien. ifunbox installeert bij mijn weten geen troep erbij.
Als je ifunbox installeert en je ipad aansluit kan je volgens mij door het hele apparaat heen browsen. én ifunbox heeft geen itunes nodig. |
|
|||
|
|||
inmiddeks heb ik adblock weergeinstalleerd
dat scheelt een hopop rommel er is nog een chatpagina die volgens mij is meegelift bij de downloads.Echt iets voor boven de 18! waardeloos! |
Labels |
dictafoon, itunes, windows 8 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gestreamde muziek van PC (windows) naar Ipad via remote filebrowser pro hapert | FransTT67 | iPad algemeen | 2 | 20-09-13 15:32 |
Muziek van Apple tv terug naar Windows Vista?? | Dagje | Apple TV - 1e generatie | 0 | 06-11-12 10:35 |
Windows: hoe? muziek/foto's van windows pc naar ipad 2 | ikzoekhulp95 | iTunes | 2 | 03-01-12 15:03 |
Foto: fotos van ipod naar pc (windows) | Renodoor | Muziek, foto & video | 1 | 15-12-10 14:43 |
Apps van windows naar ipod touch/iphone | Maxievr | Archief | 1 | 09-06-09 16:09 |
|
|