Safari Full Screen IOS8 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand een manier om Safari op de iPad met IOS 8.1.3 full screen in te stellen. En dan bedoel ik helemaal geen adresbalk meer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari Full Screen IOS8
Weet iemand een manier om Safari op de iPad met IOS 8.1.3 full screen in te stellen. En dan bedoel ik helemaal geen adresbalk meer. (dus ook niet een klein stukje grijs) Of kom je altijd uit bij een Third party app?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een kwartslag draaien?
(Van portrait naar landscape)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sorry, ik had niet gezien dat je het voor de iPad vroeg (en zelf op mijn iPhone getest).
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik kan zien is het wegscrollen van het adresbalkje wat Apple full screen noemt.
Echt helemaal alles van de browser zelf weg is bij mijn weten niet mogelijk. Daar zal je een andere browser voor moeten proberen. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat dat alleen kan met een jailbreak. Als je dat hebt dan kun je gewoon in Cydia wel zoon tweak vinden, door gewoon alleen maar Safari in te typen, in de zoekbalk.
|
||||
|
||||
Het kan ook/wel met 3rd party browsers, zoals iCab Mobile.
(Al hou je daar nog een klein knopje om terug te keren uit de "full screen" mode) |
Labels |
ios 8.1.3, ipad, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek video's full screen | blubber13 | iPhone algemeen | 4 | 03-03-14 21:53 |
Full screen airplay-apps, tips?? | Hunty | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 22-09-13 01:10 |
Ipad hdmi adapter full screen? | guido3bier | iPad algemeen | 3 | 20-02-12 14:00 |
full screen SDK | jonathan1993 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-12-08 23:10 |
snelkoppeling icoon in full screen starten?? | borgqueenx | iPhone Apps | 1 | 30-11-08 01:34 |
|
|