Ipad IOS 9: is scan pro niet hetzelfde als screen afbeelding? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) 1.Ik heb nu pro scan. Is eigenlijk niet hetzelfde als screen afbeelding? 2. Bij een betaling vult de Ipad alle gegevens automatisch in behalve de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad IOS 9: is scan pro niet hetzelfde als screen afbeelding?
1.Ik heb nu pro scan. Is eigenlijk niet hetzelfde als screen afbeelding?
2. Bij een betaling vult de Ipad alle gegevens automatisch in behalve de nr van je bankkaart. Automatisch springt pro scan open en vraagt je de bankkaart in het daarvoor bestemde vak te leggen om te scannen En dan? Waarop moet ik klikken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple id niet hetzelfde als icloud id | Gentleman1946 | iPad algemeen | 4 | 13-12-13 15:06 |
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? | Mischa84 | iPad Apps | 0 | 23-04-11 21:36 |
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? | Bhola | iPad algemeen | 12 | 03-07-10 15:49 |
Screen folie 1G en 3G hetzelfde? | jel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 10-10-08 18:10 |
|
|