Verwijderen app Facebook lukt niet op iPhone/ ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van alles geprobeerd om de app van Facebook te wijderen . Eerst geprobeerd op het beginscherm , door op de picon te drukken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderen app Facebook lukt niet op iPhone/ ipad
Ik heb van alles geprobeerd om de app van Facebook te wijderen . Eerst geprobeerd op het beginscherm , door op de picon te drukken, bij x dan verwijderen . Het verwijderen op het begin scherm lukt, echter de app fb blijft zichtbaar bij " Instellingen " aan de linker zijde tussen de andere apps .
Vervolgens ben ik gegaan naar instellingen /algemeen / beheer opslagruimte / beheer opslag / . Tussen de andere apps staat fb nog , 151,4MB, echter het icoontje van fb is veranderd in kleine vierkante hokjes met daarin een 3 tal cirkels. Ik klik op dit icoontje en kan de app verwijderen. Ik start vervolgens de iPad weer op . Tot mijn verbazing is het door mij verwijderde typische fb icoontje weer aanwezig met de 151 mb, pff. Ook bij instellingen staat nog steeds fb blauwe icoontje , linkerzijde , met rechts de mededeling dat fb is geïnstalleerd . Daarna probeerde ik , als test , aangezien op het begin scherm geen fb app aanwezig is, deze opnieuw , via de app store te instaleren. Ik krijg bij de app fb in de Appstore tijdens het installeren een melding " This update is temporarily unavaible " . Maw wat ik ook doe, het lukt niet meer op de app te verwijderen maar ook niet te installeren . Wat doe ik verkeerd ? Mijn hoop is op het forum gevestigd. Jale |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zou het ook via software kunnen proberen (wondershare safe eraser bv ) of rechtstreeks bv via 3uTools de app facebook daar verwijderen
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor de tip. Zojuist een een update van Apple erop gezet 10.3 en jawel door de update kon ik de app verwijderen c.q. Installeren.
Jalea |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen van iPad lukt niet | iMarkb | iPad Apps | 2 | 28-03-14 17:41 |
iPad 1 : Facebook app installeren lukt niet. | Xplod | iPad algemeen | 14 | 03-01-14 19:40 |
Fotoalbum van iPad verwijderen lukt niet | idegroot1 | iPad algemeen | 2 | 24-06-13 20:51 |
Verwijderen app's lukt niet | PearLRoX | iPhone Apps | 0 | 27-08-10 00:33 |
|
|