Epub uit ibooks niet zichtbaar op pc itunes discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een groot aantal epub boeken in ibooks staan, gedownload van bookchoice. Nu wil ik deze bewaren op de pc. Ik heb daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Epub uit ibooks niet zichtbaar op pc itunes
Hallo,
Ik heb een groot aantal epub boeken in ibooks staan, gedownload van bookchoice. Nu wil ik deze bewaren op de pc. Ik heb daar itunes staan. Ik zie niet alle boeken in itunes. Ik dact deze dan vanaf de ipad te mailen. Maar dit lukt me ook niet. Ik krijg het book niet in de bijlage. Vraag: waarom zie ik niet alle epubs in itunes en wat gaat er bij het mailen mis. Alle tips welkom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IBooks uit icloud niet zichtbaar? | fmrama | iCloud | 0 | 30-10-16 11:58 |
Epub op Ipad wordt automatisch omgezet in ZIP en kan niet in Ibooks | Hans2013 | iPad algemeen | 9 | 11-02-13 15:36 |
iBooks en ePub | Sanne3 | iPad Apps | 5 | 12-01-13 20:49 |
IBooks icon niet zichtbaar op homescreen | Jawi1965 | iPad algemeen | 0 | 26-06-11 22:49 |
Foto: *.cbr naar *.epub converteren (iBooks) | keymaker | Muziek, foto & video | 4 | 14-07-10 22:22 |
|
|