//

Welke app kan DTS van NAS via Airplay streamen naar mijn versterker

Welke app kan DTS van NAS via Airplay streamen naar mijn versterker discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een App die DTS muziek die ik op mijn NAS heb staan via mijn Ipad (zonder dit eerst lokaal op de Ipad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-17, 20:16
ThaSkullman ThaSkullman is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2017
Berichten: 2
Question Welke app kan DTS van NAS via Airplay streamen naar mijn versterker

Hallo,

Is er een App die DTS muziek die ik op mijn NAS heb staan via mijn Ipad (zonder dit eerst lokaal op de Ipad te zetten) kan streamen naar mijn Yamaha versterker middels airplay?

Ik heb een QNAP NAS (en de Qnap-music app ondersteund geen DTS) dus daarmee gaat het niet, ook Qfile-app ondersteund DTS niet, en ja ik heb wel een Mede8ter mediaplayer, die alles kan, maar het lijkt me zo makkelijk alles vanaf mij Ipad te doen.

Ben benieuwd naar de reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-17, 21:13
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Probeer eens Infuse. Niet goedkoop maar speelt alles af.
  #3  
Oud 01-12-17, 08:13
ThaSkullman ThaSkullman is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2017
Berichten: 2
Standaard

Heb die gebruikt maar of de airplay kon ik niet vinden of er was iets anders (waarschijnlijk was ik te ongeduldig)

Heb nu VLC gebruikt, die zou het wel kunnen maar de ene keer hapert ie tot geen en soms maar 1 nr, denk dat het apparaat te druk is ophalen van naa omzetten en daarna weer streamen naar versterker

Thanks anyway
Reageren

Labels
dts nas airplay



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan de UPC Horizon app via Airplay streamen naar AppleTV? meesterralph Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 22-10-14 14:40
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone tonytoka iPad algemeen 22 06-01-13 19:14
Geluid in de douche via Apple TV met airplay, maar welke versterker? JWolters Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 22-09-12 14:48
met iPhone naar meerdere airplay app streamen Wonto iPhone Apps 5 23-10-11 16:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.