//

Siri in landscape modus?

Siri in landscape modus? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Sinds ik de update naar ios12 deed, en ik zeg nu “Hé Siri” of duw op de home button, verschijnt Siri alleen nog maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-18, 04:01
Boets Boets is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 5
Standaard Siri in landscape modus?

Hi
Sinds ik de update naar ios12 deed, en ik zeg nu “Hé Siri” of duw op de home button, verschijnt Siri alleen nog maar in “Portret-modus”!
Aangezien mijn visueke handicap is dit erg vervelend. Heeft nog iemand dit euvel aub? Ik kan aannemen dat het voor iphone gebruikers geen probleem is, maar voor mij dus wel. Klopt het dus toch dat ios12 niet voor de ipad pro is? (Klokje ook naar links boven geschoven)
Indien iemand een oplossing weet, graag raad aub. Als ik dus “hé wsiriW” zeg, komt het bekende donkere schrm wel, maar enkel portret modus, met home button naar beneden. Ik mag hem 360° draaien, scherm blijft vaststaan(ook niet geblokkeert. Heb ik al nagezien.
Ik hoop echt dat ik niet terug naar ios11 moet hiervoor.......
Met dank

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 September 2018 om 04:48 ----------

Edit: ik heb een herstel gedaan en nu werkt het blijkbaar. Hopen dat het zo blijft. In elk geval toch nog iosw12

Laatst gewijzigd door Boets; 22-09-18 om 04:04. Reden: Spelfouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-18, 19:45
Boets Boets is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 5
Angry

Ik DACHT even dat het opgelost was, maar neen hoor.
Bij hé siri of thuisknop komt Siri alleen in Portret modus tevoorschijn. Rotatie werkt dan niet meer. Voor mij.....een ramp.
  #3  
Oud 23-09-18, 09:01
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Op mijn iPad Pro (10,5") met iOS 12 verschijnt Siri zowel in landscape als portrait mode.

Misschien is er iets mis met je instellingen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 24-09-18, 08:54
Boets Boets is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 5
Standaard

Bug gevonden!
Ik heb in mijn instellingen “Beeldscherm & helderheid”>weergave” op INGEZOOMD staan vanwege visuele problemen. Nooit enig probleem geweest in ios11.
Had het ook op de Apple community gezet waar iemand even zijn 12.9” ook op “ingezoomd” zette. Identiek probleem. Geen Hé Siri meer in landschap modus. Terug naar “standaard” en Siri werkt weer.
Nu probeer ik dit euvel de melden aan Apple, maar die sturen me van de os naar de ezel. De ene afdeling wimpelt het af naar de andere. Ik weet echt niet meer waar ik het kan melden, EN er geluisterd word......
  #5  
Oud 24-09-18, 09:37
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je kunt dit proberen:

https://www.apple.com/feedback/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Air Switch Niet Tussen Landscape- en Portrait-modus. DaimenFlikweert iPad algemeen 1 30-09-14 19:48
apps willen niet roteren naar landscape modus in iPad 2? locuta iPad algemeen 3 14-05-11 23:48
kan je een sms typen in landscape(keyboard) modus 5youXpuppet5 Archief 2 02-01-09 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.