Dropbox app verouderd op iPad 3 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medegebruikers, Ik gebruik Dropbox op mijn Windows 7 computer en op mijn iPad 3. Momenteel geeft mijn iPad, bij opening van de Dropbox-app, een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dropbox app verouderd op iPad 3
Beste medegebruikers,
Ik gebruik Dropbox op mijn Windows 7 computer en op mijn iPad 3. Momenteel geeft mijn iPad, bij opening van de Dropbox-app, een rode waarschuwing dat mijn DB-app is verouderd en dat deze bijgewerkt moet worden om onderbreking te voorkomen. Probleem is echter dat ik de Dropbox-app niet kan bijwerken omdat de laatste update van de DB-app minimaal iOS 10 nodig heeft. Mijn iPad 3 gaat tot echter tot 9.3.5. Gaat dit grote problemen geven wanneer ik de DB-app blijf gebruiken op mijn iPad of is het op te lossen? Gaarne jullie reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die een antwoordt of oplossing heeft?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Printersoftware epson verouderd | aifoonke | Desktop-applicaties | 5 | 03-01-18 21:52 |
iPhone 4 verouderd, gevolg...? | stelcos | iPhone algemeen | 24 | 21-08-13 00:08 |
|
|