Hoe krijg ik al mijn media content naar Chromecast? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke app raden jullie mij aan om ál mijn media content te casten naar mijn Chromecast? Ik wil mijn video's en foto's die op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik al mijn media content naar Chromecast?
Welke app raden jullie mij aan om ál mijn media content te casten naar mijn Chromecast? Ik wil mijn video's en foto's die op mijn ipad staan kunnen casten naar mijn tv. Eventueel ook mijn gehele ipad scherm kunnen spiegelen naar mijn tv. Wat zijn goede apps daarvoor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik mijn muziek van mijn laptop op mijn iPhone 8 plus? | pantahduc | iPhone algemeen | 5 | 03-05-18 20:15 |
mijn vrouw stuurt een sms naar een collega ik krijg hem en ook het antwoordt | Tallman | iPhone algemeen | 5 | 25-03-15 15:39 |
Hoe krijg ik belonen van mijn 4s naar nieuwe 5s? | Topdude | iPhone algemeen | 1 | 26-01-14 12:19 |
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? | shiridaatjuh | iPhone algemeen | 7 | 23-10-13 00:39 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
|
|