Hoe krijg ik mijn muziek van mijn laptop op mijn iPhone 8 plus? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb muziek in iTunes staan. Staat in bibliotheek - recent toegevoegd. Maar het komt niet op mijn 8 plus als ik die aan mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik mijn muziek van mijn laptop op mijn iPhone 8 plus?
Ik heb muziek in iTunes staan. Staat in bibliotheek - recent toegevoegd. Maar het komt niet op mijn 8 plus als ik die aan mijn laptop koppel. Hoe krijg ik dat nou op mijn mobiel? iTunes start gewoon op en gaat synchroniseren.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
https://support.apple.com/nl-nl/HT201253
https://support.apple.com/nl-nl/HT201593 PS: Jij bent blijkbaar een grote fan van het possessief pronomen "mijn". |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
als je itunes te omslachtig vind in gebruik zou je ook 3 u tools kunnen gebruiken (gratis software )
|
|
|||
|
|||
3u tools vind ik vrij rommelig ogen en is bovendien niet officieel door apple ondersteund. Dat kun je zien aan het feit dat er allerlei opties voor jailbreaken in staan.
|
|
||||
|
||||
ja ok en wat is het probleem dan ? dan gebruik je toch gewoon itunes Ik persoonlijk vind itunes vrij omslachtig in gebruik daarom gebruik ik 3 u tools omdat dat veel makkelijker is in gebruik
Maar goed iedereen is vrij in deze keuze |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik mijn boeken op iPhone, iPad en laptop hetzelfde? | pantahduc | iPhone algemeen | 33 | 04-12-17 16:28 |
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? | shiridaatjuh | iPhone algemeen | 7 | 23-10-13 00:39 |
ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone | marijke30 | iPhone algemeen | 6 | 19-06-12 23:36 |
Geen Wi-Fi op mijn Iphone als ik mijn laptop uitschakel | trudydegraaf | Wi-Fi | 0 | 29-11-11 22:57 |
Foto: Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel.. | Ozyar | Muziek, foto & video | 4 | 31-12-10 02:52 |
|
|