iPhone 7 pobleem met bellen, grijze knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, In de bijlage een probleem wat ik momenteel heb met een iPhone 7, hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? En dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 pobleem met bellen, grijze knop
Beste forummers,
In de bijlage een probleem wat ik momenteel heb met een iPhone 7, hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? En dan doel ik op de grijze knop van de luidspreker. Er kan niet meer gebeld worden, via de oorspeaker en hij kan niet worden overgeschakeld naar de luidspreker. Oortjes er in werkt ook niet. Harde reset en DFU mode helpen helaas niet. Opstarten van de iPhone duurt ook ca. 10 minuten. Hopelijk kan iemand me helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
audio chip kapot , hier even kijken WikiMobiel had ik hier ook 1 een i7 , opstarten duurde ongeveer 10 min, en kon wel bellen maar speaker deed niks
deze beste man kan dat voor je repareren |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord, ik ga er mee aan de slag!
|
|
|||
|
|||
Heb je geen garantie meer op je toestel voordat je 150€ doneert.
|
|
|||
|
|||
Nee hij is al open geweest door een 3e partij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een half jaar later, nee daar geloof ik niet in. Altijd perfect gedaan.
|
|
||||
|
||||
probleem is in ieder geval de audiochip hebben blijkbaar meer iphone 7 last van
heb er hier ook 1 gehad duurde zeer lang om op te starten en tijdens het bellen geen geluid bij de speaker aan de bovenkant |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.iculture.nl/nieuws/apple...iphone-7-plus/ |
|
||||
|
||||
verklaart nog niet het zeer traag opstarten dus is de audiochip naar zijn gootje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pobleem binnenhalen mail Iphone 6S | Guest-20180926152807 | iPhone algemeen | 1 | 09-11-15 13:43 |
iPhone 5 aan/uit knop + bellen gaat niet meer | GasGasR6 | iPhone algemeen | 20 | 02-09-13 23:27 |
Grijze icon labels / grijze icoon tekst | Brul | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-09 22:02 |
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen | beeldbuis | iPhone algemeen | 6 | 14-05-09 17:47 |
|
|