Activeringsinformatie kan niet van iphone worden verkregen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van mijn schoonvader een iphone 5s gekregen en wil die voor mijn zoon gebruiken. Hij is helemaal gewist op de juiste manier. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeringsinformatie kan niet van iphone worden verkregen
Ik heb van mijn schoonvader een iphone 5s gekregen en wil die voor mijn zoon gebruiken. Hij is helemaal gewist op de juiste manier. Nu wil ik hem weer activeren, maar op de iphone zelf komt steeds de melding dat de activeringsserver niet bereikt kan worden. Er zit een prepaid kaart in die het goed doet. Met een andere SIM kaart uit mijn eigen telefoon geeft hetzelfde resultaat. Via Wi-Fi of Mobiel geeft hetzelfde resultaat. Ik heb het op verschillende momenten geprobeerd en ook gecontroleerd dat de activeringsserver bij Apple inderdaad gewoon actief is.
Ik heb hem ook via USB aan iTunes gekoppeld en daar krijg ik de melding dat de activeringsinformatie niet van de iphone kan worden verkregen. Zie bijlage voor foutmelding. Wat kan er aan de hand zijn? Hoe kan ik deze iphone toch activeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer hem eens via 3 u tools te activeren , en heb je niet toevallig in je hosts files liggen knoeien ?
|
|
|||
|
|||
Het kan een hardware probleem zijn. Meer bepaald met de modem firmware/radio chip. Om één en ander uit te sluiten: zet het toestel in DFU mode en herstel het met de allerlaatste versie van iTunes. Als het herstel afbreekt met een iTunes -1 (of -3) fout is het inderdaad een hardware probleem.
|
|
|||
|
|||
Herstellen via DFU werkt wel, maar activeren gaat nog steeds mis
Ik heb de iphone via DFU hersteld en dat ging goed, geen foutmelding van iTunes. tot het moment dat de activering via iTunes weer startte. Dit gaf hetzelfde resultaat: de iPhone geeft aan dat hij de activeringsserver niet kan bereiken, terwijl die wel gewoon actief is en ik heb er een werkende SIM kaart zonder pincode er in gedaan. iTunes geeft aan dat de activeringsinformatie niet kan worden verkregen...
De iPhone is op een normale manier gebruikt, geen jailbrake, of hostfiles aanpassingen oid. Hij deed het nog volledig voordat hij werd gewist. Zou het dan ineens een hardware probleem zijn en zo ja, is dat dan eenvoudig te verhelpen? |
|
|||
|
|||
Als het toestel met iTunes in DFU mode kan hersteld worden is het geen hardware fout. Gebruik je een SIM-kaart van een door Apple gecertificeerde provider zoals Base, Proximus, T-Mobile, Vodafone en KPN?
|
|
|||
|
|||
klopt de datum en tijd op de telefoon?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone mail start niet meer op en gmail accounts kunnen niet verwijderd worden | RBrinks | iPhone algemeen | 5 | 19-01-14 18:05 |
iPhone: De iPhone kan niet worden hersteld omdat de firmware niet compatibel is. | mathijs666 | Jailbreak | 13 | 07-05-13 19:36 |
iPhone 3G S kan niet worden hersteld & gaat ook niet meer open | mylittlejack | iPhone algemeen | 0 | 23-10-12 19:42 |
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. | Merit | iPhone algemeen | 4 | 29-01-11 18:38 |
|
|