Ipad 4 kopen voor oude games discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een ipad air 2 en kan sinds IOS 11 geen oude games meer spelen die alleen 32 bit ondersteunen. Als ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 4 kopen voor oude games
Hallo
Ik heb een ipad air 2 en kan sinds IOS 11 geen oude games meer spelen die alleen 32 bit ondersteunen. Als ik een ipad 4 zou kopen die alleen nog op ios 10 werkt, is het dan mogelijk om die oude games nog te spelen of werkt de app store dan niet meer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De app store werkt nog gewoon, dus je kunt je oude 32-bit games gewoon weer installeren en spelen.
Via iTunes op je iPad zetten kan ook, mits je een backup van de spellen op je computer hebt bewaard. Voor hetzelfde doel heb ik nog een iPad 2 bewaard. Maar een iPad 4 is natuurlijk beter. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overzetten van apps/games van oude ipad/oud apple id naar nieuw pad/ nieuw apple ID | Hfaber | iPad algemeen | 7 | 05-09-12 13:52 |
Oude I-phone kopen in de US | red_hawk722 | iPhone algemeen | 1 | 10-03-09 22:39 |
|
|