dezelfde games discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Kan je op de ipad 2 dezelfde games instaleren, zodat je ieder in je eigen game kan spelen. Zo ja hoe moet dat. groetjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dezelfde games
Hoi
Kan je op de ipad 2 dezelfde games instaleren, zodat je ieder in je eigen game kan spelen. Zo ja hoe moet dat. groetjes Ron. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dat kan in principe niet.
Apple lijkt er het standpunt op na te houden dat niet alleen je iPhone, maar ook je iPad, persoonlijk is... Meerdere gebruikers op 1 device wordt daarom helaas niet ondersteund. Misschien kun je nog iets doen met GameCenter games? Voor het spel opstarten met een andere Apple ID inloggen? (ik speel zelf geen spellen op iDevices dus misschien mis ik iets)
|
||||
|
||||
Nee je mist niets.
Het is voor mij de reden dat ik een tweede iPad heb gekocht. Sommige games hebben ondersteuning voor meerdere save games. Maar als die er niet in zit is er geen andere mogelijkheid. Game Center kun je wel een soort van delen door elke keer opnieuw in te loggen voor het starten van de game. Het is alleen nutteloos als alles al gehaald is op een ander id. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: 2 iphones en 1 Ipad op dezelfde pc? | Sabaai | iTunes | 3 | 19-09-10 11:29 |
Twee dezelfde agenda op i-Phone | ludovanderwinkel | iTunes | 1 | 27-04-10 22:45 |
Hoor alleen dezelfde ringtoon | Beaudeflo | Ringtones en Wallpapers | 1 | 01-07-08 00:54 |
|
|