AppStore probleem discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, het kan aan mij liggen maar ik snap even niets van de iPad AppStore. Bij mijn iPhone is het zo ik zoek naar games, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppStore probleem
Hoi, het kan aan mij liggen maar ik snap even niets van de iPad AppStore.
Bij mijn iPhone is het zo ik zoek naar games, dan naar een sub categorie bordspelen of race of aktie. Ik krijg dan alle spellen te zien die te maken hebben met bijvoorbeeld race. Ik krijg dit maar niet voor elkaar op de iPad, heeft iemand een stappenplan voor me. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het klopt wat jullie zeggen. De iPad is een iOS versie van de Mac OS. Ook is het zo dat door het grote scherm meer af kan beelden van games die populair zijn en de reclames ervoor. Jullie zien niks over het hoofd. Vandaag word iOS 5 bekend gemaakt. misschien is in de update de Appstore verbetert.
|
|
||||
|
||||
// Aantal berichten over WWDC keynote verplaatst naar dat nieuwsitem
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lisa@appel.com probleem in AppStore! | PearLRoX | iPhone algemeen | 8 | 20-12-10 21:13 |
Probleem met appstore en Itunes | mrstylo | iTunes | 2 | 01-12-10 20:00 |
Probleem met wekker,appstore en ipod! | kadim_nr1 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-10 15:14 |
Probleem met account bij downloaden AppStore | bverp | iPhone algemeen | 1 | 13-09-08 01:18 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
|
|