conection kit - welke cardreader voor sony memorycard discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn sony memorycard pakt de ipad connection kit niet. Ik las op een site dat iemand een cardreader had gekocht maar dat apple deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
conection kit - welke cardreader voor sony memorycard
Hoi,
Mijn sony memorycard pakt de ipad connection kit niet. Ik las op een site dat iemand een cardreader had gekocht maar dat apple deze cardreader niet accepteert. Weet iemand of er een speciale card reader voor nodig isof dat ik gewoon een mini cardreader op de connectionkit kan aansluiten waarna ik wel mn foto's op de ipad kan zetten? Ik moet deze cardreader nog aanschaffen dus tips zijn welkom!! Alvast bedankt voor jullie reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er niemand die hier ervaring mee heeft? Hulp is graag welkome
|
|
|||
|
|||
ik heb het antwoord uit eindelijk uit de winkel (3 geweest) / een sony card kan op geen enkele wijze op je ipad.. je kan alleen maar sd kaartjes gebruiken..
Hopelijk help ik iemand anders zo weer met het antwoord.. |
Labels |
cardreader, connection kit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? | pieterjanvh | iPhone accessoires en onderdelen | 137 | 31-08-11 12:46 |
CompactFlash Cardreader | McNismo | iPad algemeen | 0 | 26-04-11 22:21 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
Magic Sim binnen v15 en v16. Heb geen cardreader... | Arne2606 | Unlock [archief] | 33 | 29-12-07 16:33 |
|
|