Bluetooth toetsenbord LIDL discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) De LIDL in België heeft momenteel een bluetooth toetsenbord (inclusief case) in de aanbieding: LIDL Belgium - lidl.be Zou dit een goede deal zijn? Goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth toetsenbord LIDL
De LIDL in België heeft momenteel een bluetooth toetsenbord (inclusief case) in de aanbieding: LIDL Belgium - lidl.be
Zou dit een goede deal zijn? Goed toetsenbord? Het lijkt mij een zeer aantrekkelijke prijs. Wat zijn de prijzen voor merk-toetsenborden? En een andere vraag: als men een bluetooth toetsenbord (gelijk welk merk) gebruikt voor de iPad, verschijnt er dan wel nog een virtueel toetsenbord op het scherm van de Ipad (= meer schermruimte die vrij blijft) of niet? Als er zelfs bij gebruik van het bluetooth toetsenbord toch een virtueel toetsenbord op het scherm van de Ipad verschijnt, vind ik het niet echt de moeite. thanks for your advice! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPad accessoires en onderdelen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is soms nodig om speciale lettertekens te gebruiken die niet op het BT toetsenbord staan. Succes verder Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 07-03-12 om 17:11. |
|
||||
|
||||
Is dat een azerty of qwerty?
Volgens de afbeelding een qwerty ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik vind de elastiekjes wel oerlelijk. Wat ik me ook afvraag is of de hoes op de Ipad 3 zal passen... Zien we vanavond wel En is dit een scherpe prijs? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met de Zagg en Apple toetsenborden werkt het wel zoals ik beschreven heb. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar als je het BT toetsenbord aangesloten hebt, gaat de iPad dit dan detecteren waardoor er bij het klikken op een invoerscherm (bv. Safari) automatisch géén virtueel klavier verschijnt en je gewoon het BT toetsenbord kunt gebruiken? Of moet je telkens dat virtueel toetsenbord wegklikken, waarna je met het BT toetsenbord voorwerkt?
|
|
||||
|
||||
Met mijn apple bt toetsenbord moet ik niet steeds het virtuele klavier wegklikken.
Het bt klavier krijgt "voorrang" |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad bluetooth toetsenbord | pascalbrouwers | iPad algemeen | 13 | 09-10-11 10:31 |
bluetooth toetsenbord | arie7 | iPad algemeen | 2 | 25-07-11 16:10 |
bluetooth toetsenbord sms | mdietger | iPhone algemeen | 0 | 18-12-10 17:36 |
iPod Touch met bluetooth toetsenbord | Pieter-. | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 11:47 |
Bluetooth / Kabel toetsenbord | smakkie | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 08-09-10 20:42 |
|
|