iPad smart cover discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geeft de cover nou echt krassen/slijtage ik heb dat ding thuis liggen ma durf hem nog niet meer vast te klikken op mijn 3weken oude ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad smart cover
Geeft de cover nou echt krassen/slijtage ik heb dat ding thuis liggen ma durf hem nog niet meer vast te klikken op mijn 3weken oude ipad3 hij moet hem beschermen niet beschadigen vind hem wel echt vet enzo beetje onhandig dat wel maar is t echt zo erg als sommige beweren? En als t echt zo is moet Apple zich wel schamen vind ik
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPad smart cover
ter info:
ik heb een kleine week een iPad en een Smart Cover. Naar mijn mening beschadigt de Smart Cover de iPad niet. Ik wel een transparant Screenprotector op het beeldscherm van de iPad geplakt. De binnenkant van de Smart Cover laat wel wat 'fijne stof - wit pluisjes' los. groet, Shandro |
|
|||
|
|||
Ik heb ook de smartcover al 2 weken ofzo, en geen enkel krasje of dingetje ervan. Als dat wel zo was zou t awkward zijn, want het is van apple zelf en die zouden niet zomaar een cover op de markt brengen die beschadigingen brengt aan je ipad
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zie duidelijk wel plekjes waar de 2 magneten voor de bevestiging aan de iPad zorgen...
(maar ik heb mijn iPad dan ook al langer dan 1/2 weken)
|
|||
|
|||
Nou die smartcover krast echt niet hoor. Ik heb hem nu een week op me ipad 3. Er is gewoon één balk, die zorgt voor de grootste steun. Ik heb geen krassen kunnen vinden, en ook al zou het gaan krassen dat zie je toch niet. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je hem eraf haalt, als je dit elke dag 10 keer doet dan zullen er eerder krassen op komen dan wanneer je hem er gewoon altijd op laat zitten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 sleeve + smart cover | dtroxx | iPad accessoires en onderdelen | 44 | 09-12-11 12:12 |
iPad 2 met smart cover locked mijn iPad | MarijnB | iPad algemeen | 1 | 16-06-11 15:56 |
Vraag iPad 2 Smart Cover bescherming achterkant? | Moumentai | iPad algemeen | 43 | 12-04-11 21:32 |
|
|