Draadloze speaker discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een draadloze speaker om muziek te streamen van mijn iPad, welke wordt als goed ervaren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Draadloze speaker
Ik ben op zoek naar een draadloze speaker om muziek te streamen van mijn iPad, welke wordt als goed ervaren
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In welke prijsklasse ?
|
|
|||
|
|||
max 200 euro
|
|
|||
|
|||
Deze past net binnen je budget.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 augustus 2012 om 11:42 ---------- Je kunt natuurlijk ook een Airport Express aanschaffen. Dan kun je gebruik maken van je bestaande geluidsinstallatie. Laatst gewijzigd door Beech43; 11-08-12 om 12:43. |
|
|||
|
|||
momenteel test ik de Philips Fidelio A5 uit
muziek streamen via je Ipad loopt via philipsapp enkel een stopcontact en draadloos netwerk (Wi-Fi) nodig geluid is top, software voorlopig nog flop. Wordt blijkbaar nog druk aan gewerkt |
|
|||
|
|||
Heel tevreden van de de Jawbone Jambox. Werkt via blue-tooth.
|
|
|||
|
|||
Helaas boven je budget, maar Sonos werkt perfect.
Nu de play 3 voor 299,00 euro incl gratis bridge |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S speaker ''Suizend speaker geluid'' | MitchelEtc | iPhone algemeen | 0 | 21-12-11 18:11 |
iPhone Speaker functie ook door Speaker? | superzemie | iPhone algemeen | 6 | 20-02-08 12:34 |
|
|