iPad naar tv discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag zou ik mijn iPad willen koppelen aan mijn tv, heb ik hiervoor alleen een hdmi adapter nodig of nog meer? En wanneer deze gekoppeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad naar tv
Graag zou ik mijn iPad willen koppelen aan mijn tv, heb ik hiervoor alleen een hdmi adapter nodig of nog meer?
En wanneer deze gekoppeld is, kan ik dan alle iPad functies op de tv weergeven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb de ipad op de beamer aangesloten met een hdmi adapter, werkt perfect, heel relaxt het eredivisielive enzo. waas incl verzenden 18 euro op ebay.
|
|
|||
|
|||
Groot scherm
Ik kijk ook graag via de ipad naar de tv. Na de update naar 6.0 krijg ik Rtl xl niet meer op beeldvullend formaat. Ook de app van uitzending gemist heeft dit. De gewone website doet het wel. Dit is het geval bij mijn 2 iPads. Ik heb alles geprobeerd maar niets helpt. Wie weet de oplossing?
|
|
|||
|
|||
heeft men u de oplossing al gegeven?
|
|
||||
|
||||
Ja koop een Apple tv
|
|
|||
|
|||
Nee, het probleem is nog steeds niet opgelost.
|
|
||||
|
||||
Nou ik heb net RTL xl op mijn ipad mini gezet en heb gewoon beeldvullend formaat zowel op mijn ipad en op mijn 42 inch tv via apple tv 3
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Photostream vanaf pc WEL naar iphone NIET naar ipad ? | masutrix | iPad algemeen | 3 | 26-12-12 13:37 |
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 | Gryta1 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-06-12 18:26 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|