Gezocht: originele ipad 1 cover discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Heeft er iemand enig idee of de officiele ipad 1 covers van apple zelf nog ergens verkrijgbaar zijn? Het liefst in de winkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gezocht: originele ipad 1 cover
Hallo allemaal,
Heeft er iemand enig idee of de officiele ipad 1 covers van apple zelf nog ergens verkrijgbaar zijn? Het liefst in de winkel of anders nederlandse webshops. Zelf heb ik helaas alleen te dure exemplaren gevonden op ebay en amazon. Ik hoor het graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goeienavond,
Toen ik nog mijn iPad 1st gen had, was ik ook opzoek naar de originele case van Apple. Ik heb niks kunnen vinden in winkels of webwinkels en inderdaad kom je op eBay en Amazon alleen maar van die overpriced cases tegen. Toch had ik een goedkope kunnen vinden van eBay, maar dit was ten eerste geen originele en dat was te merken aan 't materiaal dat vrij snel losliet van de lijm ertussen. Reken er dus maar niet op dat er nog nieuwe worden verkocht. Toch zijn er prima alternatieven die vaak mooier en beter zijn dan die van Apple zelf. Succes met je zoektocht. |
|
||||
|
||||
Ze waren destijds al moeilijk te krijgen. Bovendien waren ze lelijk, onhandig en van slechte kwaliteit (IMHO). Ik denk dat dit inmiddels collectors items zijn geworden met de bijpassende prijzen.
|
|
|||
|
|||
Waar zoeken jullie dan, ik kan ze niet vinden
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...tml#post896742 |
Labels |
applecase, cover, ipad1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Perfecte cover/flip case voor iPhone 5 gezocht | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 2 | 25-11-12 18:07 |
Originele iconen gezocht | spysical | Jailbreak apps en thema's | 6 | 16-08-09 14:57 |
Gezocht: Aluminium cover/achterkant (2de hands?) | booty123 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 31-08-08 04:48 |
|
|