ik zoek een goede usb oplaadkabel voor de ipad2 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) IK zoek een goede oplaad kabel voor de ipad2. ik heb meerdere kabels besteld en net maar van 4 maande kunne gebruiken. maar dan al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zoek een goede usb oplaadkabel voor de ipad2
IK zoek een goede oplaad kabel voor de ipad2.
ik heb meerdere kabels besteld en net maar van 4 maande kunne gebruiken. maar dan al defect zijn gebroken bij de connector die in de ipad moet. is er een goede kabel voor de ipad? liefst niet te duur. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik krijg het niet voor elkaar een kabel binnen enkele maanden kapot te krijgen maar heb er toch al een aantal in de prullenbak zien verdwijnen. Erg vervelend!
Belkin verkoopt kabels met jarenlange garantie. Zo heb je meer zekerheid maar ik weet niet hoe ze omgaan met de verbinding tussen kabel en connector. Dat blijft en zwak punt in de kabel en schade hangt sterk af van hoe jij de kabel gebruikt. Die van mij is nog heel en die heb ik toch al even. Laatst gewijzigd door iCulture; 25-04-14 om 18:31. Reden: Spam verwijderd. |
Labels |
ipad2, usbkabel.oplaadkabel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik zoek een goede site waar ik het serienumer van ihones kan scheken ne | anske12345 | iPhone algemeen | 5 | 18-05-13 13:47 |
Goede router voor bij de Ipad2 | Dennisligt | iPad accessoires en onderdelen | 17 | 19-11-11 10:48 |
Ik zoek goede gratis gps zonder internet | otieboy | iPhone Navigatie | 9 | 17-12-10 21:55 |
ik zoek goede oortjes onder 50 euro (geen bluetooth) | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 2 | 12-01-10 16:32 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
|
|