AirPort express uit netwerk discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn airport express is uit het netwerk " verdwenen" volgens de airport app. Ik heb gekeken hoe ik hem weer in het netwerk kan opnemen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AirPort express uit netwerk
Mijn airport express is uit het netwerk " verdwenen" volgens de airport app. Ik heb gekeken hoe ik hem weer in het netwerk kan opnemen, maar alle handleidingen geven methoden die niet meer in de huidige software voorkomen.
Hoe ga ik dit regelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het beste met een reset:
Veelgestelde vragen over het opnieuw instellen van een AirPort-basisstation |
|
|||
|
|||
Ik heb de resetknop ingedrukt. Hij blijft nu al een kwartier geel/ oranje knipperen
|
|
|||
|
|||
Wordt de AE niet gevonden door Airport Utility? Als dat zo is dan sluit het ding met een Ethernetkabel aan de Mac aan. Configureer de AE dan op die manier met Airport Utility.
|
|
|||
|
|||
Niet in mijn Wi-Fi netwerk volgens mij. Hoe kan ik de airport utility vinden? Ik heb geen Mac....
|
|
|||
|
|||
Waarom staat er dan "Mac OS X" in jouw profiel? Als je een Windows computer hebt dan kan je Airport Utility voor Windows gebruiken:
AirPort Utility 5.4.1 |
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu in mijn netwerk maar lamp wordt niet groen en Wi-Fi-netwerkvoorziening doet het niet meer...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 mei 2014 om 13:45 ---------- Denk dat ik een fout wachtwoord in voor mijn Wi-Fi-netwerkvoorziening heb gebruikt. Hoe kan ik dat opnieuw invullen cq instellen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airport express | Freeltd | Wi-Fi | 27 | 14-10-14 11:43 |
Airport express | Hans Nuenen | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-01-13 15:50 |
airport express verbinden met draadloos netwerk | zimmie | Wi-Fi | 4 | 22-06-12 15:23 |
Muziek: Airport express | astramen | Muziek, foto & video | 7 | 11-10-11 09:54 |
Airport express | astramen | iPhone algemeen | 0 | 02-09-10 18:13 |
|
|