Voor mensen die soms een toetsenbord en muis missen! discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een ipad is ideaal om mee te nemen, onderweg te surfen, te gebuiken als navigatie, gebruiken als fotoalbum en meer van die handigheden. Maar... soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor mensen die soms een toetsenbord en muis missen!
Een ipad is ideaal om mee te nemen, onderweg te surfen, te gebuiken als navigatie, gebruiken als fotoalbum en meer van die handigheden. Maar... soms miste ik ook wel even een gewoon toetsenbord en muis, toetsenbord om snel grote stukken tekst te kunnen typen en de muis voor bediening van mijn pc via Splashtop 2. Dus aan de gang gegaan en BTstack-Keyboard en BTstack-Mouse uit Cydia gehaald en een Bluetooth keyboard en muis gehaald... Wat ik ook probeerde, ik kreeg ze niet samen draaiend... of de muis of het keyboard niet beide! Na veel gepuzzel en gedoe BTC Mouse & Trackpad gevonden en gekocht in Cydia en het werkt perfect!!! Onderweg gebruik ik natuurlijk mijn touchscreen maar thuis dus mooi een keyboard en muis. Dit wilde ik even met jullie delen!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is dit alleen mogelijk met een jailbreak? Ik heb wel een toetsenbord dat werk maar een muis zou ook fijn zijn.. Ik zit nu soms zo te "kl##ten" om een woord of een letter precies te selecteren..
|
|
|||
|
|||
Helaas is dit idd nog steeds alleen maar mogelijk met een progje gekocht in Cydia dus alleen onder een Jailbreak (wat tegenwoordig trouwens een eitje is) Dat is dus ook het voordeel van Jailbreaken vind ik. En erg jammer dat Apple dit niet zelf regelt de besturing via bluetooth.
|
|
|||
|
|||
Maye rare vraag maar verzenden moet nog steeds handmatig ?, bedoel bv een email of sms.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bleutooth, draadloos, keyboard, muis, typen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toetsenbord of muis aan atv aansluiten | DoP | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 28-02-12 20:31 |
voor mensen die toch een witte iphone wil(de) | Dexstron | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 27-09-10 21:29 |
mensen die naar vs gaan, een aan 1.1.2 kunnen geraken | cederique | Koopinformatie Nederland | 2 | 21-01-08 18:48 |
Belangrijk voor mensen die Unlocken met de nieuwe IPSF! | crunch81 | Archief | 1 | 22-10-07 14:09 |
|
|