Camera connection kit vraag discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag over het gebruik van een camera connection. Ik ga binnenkort op vakantie en ik ben1 x al mijn vakantie foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera connection kit vraag
Hallo,
Ik heb een vraag over het gebruik van een camera connection. Ik ga binnenkort op vakantie en ik ben1 x al mijn vakantie foto's verloren op mijn camera. Nu wil ik mijn ipad mee nemen en dan elke avond de foto's op mijn ipad zetten. Maar waarschijnlijk haalt die het niet met het geheugen. Nu komt mijn vraag Is het mogelijk om met zo'n kit eerst de foto's via mijn sd kaart op de ipad te zetten en daarna vanaf de ipad op een USB ook via zo'n kit maar dan voor een USB. En dan verwijder ik daarna de foto's van mijn ipad voor het geheugen Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera connection kit | megaPJ3000 | iPhone algemeen | 5 | 09-10-12 13:53 |
Camera connection kit | marcel132 | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 07-05-12 15:11 |
Camera connection kit alternatief | thomth | iPad accessoires en onderdelen | 16 | 03-02-12 11:46 |
Camera Connection Kit Probleem | CoupeRoyale | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-01-12 13:19 |
camera connection kit | waltapple | iPad accessoires en onderdelen | 35 | 23-07-10 14:24 |
|
|