//

Camera connection kit vraag

Camera connection kit vraag discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag over het gebruik van een camera connection. Ik ga binnenkort op vakantie en ik ben1 x al mijn vakantie foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-14, 01:22
Jo8900 Jo8900 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard Camera connection kit vraag

Hallo,

Ik heb een vraag over het gebruik van een camera connection.
Ik ga binnenkort op vakantie en ik ben1 x al mijn vakantie foto's verloren op mijn camera. Nu wil ik mijn ipad mee nemen en dan elke avond de foto's op mijn ipad zetten. Maar waarschijnlijk haalt die het niet met het geheugen.

Nu komt mijn vraag

Is het mogelijk om met zo'n kit eerst de foto's via mijn sd kaart op de ipad te zetten en daarna vanaf de ipad op een USB ook via zo'n kit maar dan voor een USB. En dan verwijder ik daarna de foto's van mijn ipad voor het geheugen

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera connection kit megaPJ3000 iPhone algemeen 5 09-10-12 13:53
Camera connection kit marcel132 iPad accessoires en onderdelen 7 07-05-12 15:11
Camera connection kit alternatief thomth iPad accessoires en onderdelen 16 03-02-12 11:46
Camera Connection Kit Probleem CoupeRoyale iPad accessoires en onderdelen 1 15-01-12 13:19
camera connection kit waltapple iPad accessoires en onderdelen 35 23-07-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.