iPad 3 laadt niet meer op sinds iOS8 via het net discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Voordat ik iOS8 erop had gezet, laadde mijn iPad nog perfect met een Belkin lader en lange kabel van 3 meter. Toen zette ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 laadt niet meer op sinds iOS8 via het net
Beste mensen,
Voordat ik iOS8 erop had gezet, laadde mijn iPad nog perfect met een Belkin lader en lange kabel van 3 meter. Toen zette ik iOS8 erop: Als ik de kabel erin stop, laadt hij een paar seconden en daarna zegt ie: opladen uit. Maakt niet uit hoever hij leeg is. Bij 11% of bij 86%. Allebei precies hetzelfde. Ja, hij laadt gelukkig wel via mijn MacBook Pro. Hij doet het perfect in iTunes. Maar ik wil mijn iPad ook graag laden via het net. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik inderdaad ook ergens gelezen, maar vóór iOS8 deed ie het nog perfect..
|
|
|||
|
|||
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Misschien is iOS 8 iets minder tolerant wat de laadstroom betreft. Heb je bij die iPad dan geen originele lader en USB-kabel gekregen?
|
|
|||
|
|||
Ik zal eens zoeken. In ieder geval bedankt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb m al sinds dat ie net uit is dus moet ik zoeken want die doos is natuurlijk al weg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp werkt niet meer op iPad met ios8 | cas835 | iPad Apps | 7 | 11-01-15 23:48 |
VPN PPTP werkt niet op iPhone sinds iOS8 (en iPad) | Fabian13 | iPhone algemeen | 0 | 01-10-14 18:14 |
Uploaden foto's niet meer mogelijk sinds ios8 | Maaikev4 | iPad algemeen | 0 | 22-09-14 13:47 |
Kan het geluid voor inkomende email niet meer wijzigen sinds iOs7 | tummus83 | iPhone algemeen | 2 | 11-10-13 21:53 |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
|
|