Mijn ipad mini geen beeld meer, backlight? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zag er niets over staan dus maar even vragen... Ik heb een Ipad Mini waarvan na een nieuw touchscreen en lcd display waarschijnlijk de chip ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn ipad mini geen beeld meer, backlight?
Zag er niets over staan dus maar even vragen...
Ik heb een Ipad Mini waarvan na een nieuw touchscreen en lcd display waarschijnlijk de chip voor de backlight kapot is. Hoe dit is gebeurd is mij een raadsel aangezien ik daar niet in de buurt ben geweest. Anyhoe, nu moet er een nieuwe chip op worden gezet en zou iemand dit kunnen voor een leuke prijs aangezien ik ze als reparatie voor 100 zie staan? Ik begrijp dat je smd solderen zult moeten kunnen om dit te doen maar 100 euro voor een chip die nog geen 3 euro kost vind ik wel een beetje enthousiast. Of ik moet iets missen. Afijn, hoop dat iemand mij zou kunnen helpen hiermee. Alvast bedankt! Grtz, Beatz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beeld iPad mini roteert niet meer! | masterbas | iPad algemeen | 14 | 26-09-19 17:02 |
Mijn ipad mini laadt YouTube niet meer. | Guest-20151111134050 | iPhone algemeen | 2 | 30-06-14 10:04 |
Ipad 1 met xbmc wel geluid geen beeld op mijn apple tv 3 | Kuipertje | iPad algemeen | 6 | 13-10-12 10:52 |
[3GS] Geen beeld, wél backlight | Barzi | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 00:44 |
Geen backlight op mijn Iphone 3gs scherm | Oemoe_ | iPhone algemeen | 1 | 08-03-10 08:32 |
|
|