Belkin toetsenbord werkt niet (meer) discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vorige week een nieuwe iPad air van mijn werkgever gehad. Nu werkt daar mijn Belkin toetsenbord niet meer op. Op mijn vorige IPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belkin toetsenbord werkt niet (meer)
ik heb vorige week een nieuwe iPad air van mijn werkgever gehad. Nu werkt daar mijn Belkin toetsenbord niet meer op. Op mijn vorige IPad (ook een Air) deed ie het nog wel. Ik heb IOS 8.0 geïnstalleerd en de Bluetooth staat aan. Wat kan ik over het hoofd hebben gezien?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
toetsenbord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belkin TuneCast werkt niet met iPhone 6 | Serena | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 09-10-14 17:16 |
Na update 7.0.2 werkt het toetsenbord iPad2 niet meer | marjon everts | iPad algemeen | 8 | 30-10-13 10:07 |
Belkin toetsenbord kan niet meer koppelen | vdvoort | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 13-12-12 20:11 |
eredivisie live via iPhone naar tv via Belkin kabel werkt niet | alfastra | iPhone algemeen | 2 | 24-03-12 09:02 |
Onderste tekstregel toetsenbord werkt niet meer | Greatwhitexxl | iPhone algemeen | 1 | 07-06-09 23:14 |
|
|