mijn ipad doet het niet meer discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op de knop druk zegt hij dat Siri niet beschikbaar is en hij doet het niet op het internet, wat kan dat wezen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn ipad doet het niet meer
Als ik op de knop druk zegt hij dat Siri niet beschikbaar is en hij doet het niet op het internet, wat kan dat wezen? Hij zegt dat ik hem op internet aan moet sluiten, maar ik weet niet hoe dat moet. Wie kan mij helpen betreft apple iPad
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verbinden met je Wi-Fi netwerk.
Anders even kijken of je instellingen voor mobiel internet juist ingesteld staan. Laatst gewijzigd door Otje82; 18-11-16 om 19:38. Reden: Toevoeging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na het vervangen van mijn batterij doet Iphone 5s het niet meer? | 0Dennis | iPhone algemeen | 7 | 15-02-15 23:31 |
mijn oorluidspreker doet het niet meer | fruitema | iPhone algemeen | 3 | 25-04-13 03:57 |
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! | JohnKoot | Jailbreak | 3 | 18-01-10 18:34 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!??? | Wollie85 | Archief | 2 | 18-06-09 20:49 |
|
|