mijn oorluidspreker doet het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe oor luidspreker in mijn iphone gezet maar doet nu niets meer heeft iemand hier een oplossing voor ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn oorluidspreker doet het niet meer
Ik heb een nieuwe oor luidspreker in mijn iphone gezet maar doet nu niets meer
heeft iemand hier een oplossing voor ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De oude terugzetten ?
|
|
|||
|
|||
De oude luidspreker deed het niet meer veel gekraak dus heb ik nieuwe geïnstalleerd maar doet nu niets meer
|
|
|||
|
|||
Heb je het wel netjes terug gezet? De connectoren netjes tegen het moederbordje ? 1 schroefje wat losjes zit , zorg er al voor dat et niet netjes drukt tegen het moederbordje.
Dus even schroefjes bijdraaien .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone doet het niet! | machjulia | iPhone algemeen | 2 | 06-03-13 21:02 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! | JohnKoot | Jailbreak | 3 | 18-01-10 18:34 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!??? | Wollie85 | Archief | 2 | 18-06-09 20:49 |
|
|