iphone 4 krijgt vreemde berichten van een persoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin gaat naar de les en krijgt in de les op haar iphone 4 een bericht: "draai achtjes met jou iphone". Dit bericht komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 krijgt vreemde berichten van een persoon
Mijn vriendin gaat naar de les en krijgt in de les op haar iphone 4 een bericht: "draai achtjes met jou iphone".
Dit bericht komt op de i phone tevoorschijn zonder naam of nummer erbij en het enige wat je kan doen is "sluiten" ze heeft nog zo'n berichten gekregen. Dit is duidelijk iemand aan het versturen. maar hoe kan dit? grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dat niet gewoon de kompascalibratie?
|
|||
|
|||
neen want ze heeft nog berichten berichten gekregen zoals:
"dag knap meisje links in de aula" |
|
||||
|
||||
Laat haar updaten naar 6.1.3 als ze hier nog niet op zit. En haar Apple ID wachtwoord wijzigen. Hoogstwaarschijnlijk zijn dit berichten die zijn verstuurd via Zoek Mijn iPhone.
|
|
|||
|
|||
zal ik doen. maar mijn vraag was vooral, hoe kan dit?
|
|
||||
|
||||
Ik heb m'n bericht nét bewerkt, zie nogmaals
|
|
|||
|
|||
ok, maar hiervoor heb je toch jou eigen apple id met wachtwoord voor nodig en hiermee kan je toch geen bericht op je iphone plaatsen?
|
|
||||
|
||||
Klopt. Je kunt er echter wel een melding mee plaatsen, die geen afzender toont en niet voorkomt in de Berichten-app (want het is geen bericht). Dit kan via icloud.com, met gebruik van de Verloren-modus.
|
|
|||
|
|||
dit klopt maar hiervoor moet je dus de apple id hacken?
|
|
|||
|
|||
Yep, en dat is waarschijnlijk ook gebeurt
|
||||
|
||||
Als je vriendin voor alles (Facebook, Gmail, Apple) 1 wachtwoord gebruikt dan ben je natuurlijk snel waar je zijn wilt als je dat wachtwoord achterhaalt. Tegenwoordig gebruiken veel mensen 1 wachtwoord en dat delen ze ook met andere mensen en dan krijg je al gauw zoiets
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meldingen krijgen op twitter als een bepaald persoon tweet | worldoftessa | iPhone Apps | 3 | 12-08-12 22:12 |
Verschillende berichten van zelfde persoon | Elsss11 | iPhone algemeen | 4 | 07-08-12 18:12 |
Vreemde kan imessage berichten lezen | punkeding | iPhone algemeen | 16 | 15-02-12 18:00 |
2 emailadressen bij één contact persoon?? | Mdv1980 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-09 15:02 |
|
|