NPO Start met Air Pods werkt niet discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een programma met NPO Start wil kijken en daarbij mijn Air Pods gebruik, werkt het niet. Het beeld blijft stil staan terwijl het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NPO Start met Air Pods werkt niet
Als ik een programma met NPO Start wil kijken en daarbij mijn Air Pods gebruik, werkt het niet. Het beeld blijft stil staan terwijl het geluid wel afspeelt. In het symbool voor Airplay staan mijn AppleTV en mijn Air Pods. De Pods staan aangevinkt. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik al gemeld bij de NPO via de feedback optie. Zal wachten worden tot ze dat oplossen.
|
|
|||
|
|||
Met de nieuwe update (15-02) opgelost!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 start in DFU, zwart beeld en (nieuwe) home button werkt niet. | jhuurne | iPhone algemeen | 2 | 10-08-11 22:09 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Muziek: Ipod functie: 'start afspelen bij laatste punt' werkt niet altijd | Marc1969 | Muziek, foto & video | 1 | 23-11-09 10:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|