Siri en externe microfoon? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Sinds kort heb ik een ipad pro 12.9 Wi-Fi+cellular 256 Gb 2de generatie gekocht. Aangezien ik slechtziende ben, is Siri dus HEEL handig voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri en externe microfoon?
Hallo
Sinds kort heb ik een ipad pro 12.9 Wi-Fi+cellular 256 Gb 2de generatie gekocht. Aangezien ik slechtziende ben, is Siri dus HEEL handig voor mij. Nu zou ik mij een goede headset willen aanschaffen. Bedraad of bluetooth weet ik nog niet. Misschien dat jullie hieromtrent ook advies hebben? Een goede headset? Maar mijn voornaamste vraag is : kan Siri ook “ bediend” worden via een headset ?(externe microfoon) Of werkt Siri enkel met de ingebouwde microfoon. Aangezien ik nieuw in de wereld van Apple ben, en een degelijk headsetje toch wat kost, vraag ik het liever eerst aan de experten. Iik HOOP alvast dat het zou werken, vanwege mijn handicap. Alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx voor de tip, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri reageert niet op microfoon | koz | iPhone algemeen | 19 | 09-12-15 17:23 |
Siri werkt niet met de microfoon wel met dictafoon | YannickMB | iPhone algemeen | 6 | 03-05-15 23:49 |
Externe microfoon op 4S aansluiten? | highway1962 | iPhone algemeen | 1 | 20-03-13 21:36 |
Externe microfoon voor iPhone 4 | phonggie | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-01-11 09:32 |
Hardware: Externe microfoon TT carkit | Mac-iRon | iPhone Navigatie | 0 | 04-09-10 13:08 |
|
|