iPad air 2019 + smartkeyboard. Zoek een backcover? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een nieuwe iPad air 2019 met een smart keyboard. Voor deze air is dit een keyboard zonder backcover. Hierdoor beschadigd die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad air 2019 + smartkeyboard. Zoek een backcover?
Ik heb sinds kort een nieuwe iPad air 2019 met een smart keyboard. Voor deze air is dit een keyboard zonder backcover. Hierdoor beschadigd die dus best snel.
Ik heb gezocht naar goede backcover maar het aanbod is erg laag, ik kan geen goede vinden. Wat ik dus zoek is alleen een backcover voor de aIr 2019 die compatibel is met smart keyboard (de quickconnect die vrij is aan de zijkant) en de hoes die ruimte heeft om de pencil in te bevestigen. Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad Switchen tussen smartkeyboard en software keyboard | NNELE | iPad algemeen | 0 | 11-05-18 19:22 |
CNN backcover iPhone4 | freeasabird66 | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 29-11-10 00:49 |
Backcover Change | Hoppieee | iPhone algemeen | 0 | 10-08-08 16:58 |
|
|