//

iPad air 2019 + smartkeyboard. Zoek een backcover?

iPad air 2019 + smartkeyboard. Zoek een backcover? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een nieuwe iPad air 2019 met een smart keyboard. Voor deze air is dit een keyboard zonder backcover. Hierdoor beschadigd die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-19, 09:17
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard iPad air 2019 + smartkeyboard. Zoek een backcover?

Ik heb sinds kort een nieuwe iPad air 2019 met een smart keyboard. Voor deze air is dit een keyboard zonder backcover. Hierdoor beschadigd die dus best snel.

Ik heb gezocht naar goede backcover maar het aanbod is erg laag, ik kan geen goede vinden.

Wat ik dus zoek is alleen een backcover voor de aIr 2019 die compatibel is met smart keyboard (de quickconnect die vrij is aan de zijkant) en de hoes die ruimte heeft om de pencil in te bevestigen.

Iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad Switchen tussen smartkeyboard en software keyboard NNELE iPad algemeen 0 11-05-18 18:22
CNN backcover iPhone4 freeasabird66 iPhone accessoires en onderdelen 5 28-11-10 23:49
Backcover Change Hoppieee iPhone algemeen 0 10-08-08 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.