Muziek via USB-stick overzetten discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben in het bezit van een iPad pro met lightning aansluiting. Is het volgende mogelijk: 1. USB-stick aansluiten op de Windows-PC. Muziek op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek via USB-stick overzetten
Hoi,
Ik ben in het bezit van een iPad pro met lightning aansluiting. Is het volgende mogelijk: 1. USB-stick aansluiten op de Windows-PC. Muziek op de Stick zetten. 2. de USB-stick met behulp van een adapter aansluiten op de iPad en de muziek overzetten op de iPad. dit alles dus ZONDER tussenkomst van iTunes.. Groet, Frank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik op je pc 3u tools, dit programma zet in een keer zonder bemoeienis van Itunes alle muziek bestanden op je Ipad, makkelijker kan niet.
Zeker dat gedoe met usb stick . |
|
|||
|
|||
Dank je wel!
Ik ga het proberen. Groeten van Frank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: hoe mijn muziek van Itunes op usb stick opslaan | yvon63 | iTunes | 8 | 10-08-16 12:06 |
muziek van Ipad naar usb stick of computer kopieren | yvon63 | iPad algemeen | 4 | 23-10-13 20:00 |
Windows: muziek overzetten !! | michele | iTunes | 0 | 18-12-10 10:16 |
Windows: overzetten van muziek, sms enz | volvot4 | Desktop-applicaties | 2 | 19-08-08 21:11 |
|
|