hoe mijn muziek van Itunes op usb stick opslaan discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn muziek in Itunes op een USB stick zetten want de laptop doet vaak moeilijk en ik wil mijn muziek voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe mijn muziek van Itunes op usb stick opslaan
Ik wil graag mijn muziek in Itunes op een USB stick zetten want de laptop doet vaak moeilijk en ik wil mijn muziek voor de Ipod veilig stellen
weet echter niet hoe ik het moet doen groet yvon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kopieer de iTunes bibliotheek (iTunes Music) naar de USB-stick.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe kopieer ik de de ituns bibliotheek / Itunes music
sorry ben een leek .als ik al mijn muziek selecteer en kopieer lukt het niet alvast dank je wel yvon |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel is gelukt
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gedaan, speelt (gewoon/prima) af.
Ik zie de nrs echter niet in het directory van de stick; ivm met nummers verwijderen/toevoegen?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Hoe krijg ik muziek van mijn iphone? | Daisy1809 | Muziek, foto & video | 8 | 11-10-13 21:17 |
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist | leopold3 | iPhone algemeen | 3 | 30-10-12 19:40 |
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac | Poupoulossos | iTunes | 1 | 24-12-11 14:48 |
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? | lobarlabel | iTunes | 9 | 01-11-11 15:53 |
|
|