Hoe krijg ik muziek van mijn iphone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb muziek gedownload via itunes en zou deze graag weer willen verwijderen. Nu kan ik spijtig genoeg nergens gevonden krijgen hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik muziek van mijn iphone?
Hallo allemaal,
Ik heb muziek gedownload via itunes en zou deze graag weer willen verwijderen. Nu kan ik spijtig genoeg nergens gevonden krijgen hoe ik dat zou moeten doen :-( Ik ben in het bezit van een iphone S4 16GB. Alvast bedankt voor de hulp! Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je die deuntjes met iTunes gesynchroniseerd hebt dan de de synchronisatie voor de gewenste deuntjes weer uit. Synchroniseer dan opnieuw met iTunes.
|
|
||||
|
||||
En swipen over een nummer, album of artiest werkt ook.
|
||||
|
||||
Swipe-to-delete kan alleen niet in het zoekvenster, verder kan het overal in de Muziek-app.
|
|||
|
|||
Gelukt! Dank je wel! Met gewoon t swipen. Super super super!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En hoe precies doe ik het om de verwijderde liedjes ook definitief van mijn gsm te laten. Ik kan het echt niet gevonden krijgen.
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Muziek > Toon alle muziek < Zet dit uit.
Alternatief: iTunes Store: aankopen verbergen en weergeven |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac | Poupoulossos | iTunes | 1 | 24-12-11 14:48 |
Mac OS X: Hoe krijg ik geld van mijn Apple ID af? | Marsilla | iTunes | 7 | 12-10-11 12:17 |
Foto: Hoe krijg ik foto's van mijn iPhone af? | dr34mcatcher | Muziek, foto & video | 27 | 24-05-11 11:23 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
|
|