//

Ipad volume begrenzing

Ipad volume begrenzing discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allen, Ik zoek me al een jaar suf naar hoe ik het ipad volume kan begrenzen. Ik kan me herinneren dat je in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-22, 15:55
Bincky Bincky is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zevenaar
Berichten: 5
Standaard Ipad volume begrenzing

Goedemiddag allen,

Ik zoek me al een jaar suf naar hoe ik het ipad volume kan begrenzen. Ik kan me herinneren dat je in het verleden (2010-2012?) het geluid beluisterde op je koptelefoon en dan vast kon zetten op een max volume. Dit is ideaal met kinder die in ons geval een draadloze JBL hebben. Ik kan nu echter alleen nog zeggen max 85dB? Gevolg is dat de kids je niet horen en je echt oogcontact moet maken om door te dringen. Ik lees op internet dat dit bewust is en niet anders kan maar hoop eigenlijk dat er wel een oplossing is want dit is echt zwaar waardeloos.

Groet Rene
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volume meldingsgeluid WhatsApp niet meer gelijk aan volume van belsignaal Schroale iPhone algemeen 6 03-10-15 10:34
Applicatie voor begrenzing gebruik buitenland? Frenzie Internet in buitenland (roaming) 0 16-10-10 11:06
België: Begrenzing voor surfen met gsm in buitenland Scooter Overige providers België 0 01-03-10 22:09
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.