Ipad volume begrenzing discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allen, Ik zoek me al een jaar suf naar hoe ik het ipad volume kan begrenzen. Ik kan me herinneren dat je in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad volume begrenzing
Goedemiddag allen,
Ik zoek me al een jaar suf naar hoe ik het ipad volume kan begrenzen. Ik kan me herinneren dat je in het verleden (2010-2012?) het geluid beluisterde op je koptelefoon en dan vast kon zetten op een max volume. Dit is ideaal met kinder die in ons geval een draadloze JBL hebben. Ik kan nu echter alleen nog zeggen max 85dB? Gevolg is dat de kids je niet horen en je echt oogcontact moet maken om door te dringen. Ik lees op internet dat dit bewust is en niet anders kan maar hoop eigenlijk dat er wel een oplossing is want dit is echt zwaar waardeloos. Groet Rene |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume meldingsgeluid WhatsApp niet meer gelijk aan volume van belsignaal | Schroale | iPhone algemeen | 6 | 03-10-15 10:34 |
Applicatie voor begrenzing gebruik buitenland? | Frenzie | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 16-10-10 11:06 |
België: Begrenzing voor surfen met gsm in buitenland | Scooter | Overige providers België | 0 | 01-03-10 22:09 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
|
|