iPad Camera Connection Kit vereist te veel stroom? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben het met U eens betreffende een geheugenkaart. Dat werkt bij ook. Met de USB-aansluiting zijn er wel problemen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben het met U eens betreffende een geheugenkaart. Dat werkt bij ook. Met de USB-aansluiting zijn er wel problemen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor het aansluiten van een camera zullen er waarschijnlijk geen problemen zijn (heb ik nog niet geprobeerd), ik bedoelde problemen om eventueel een USBstick aan te sluiten en te lezen. Dat was, als ik het goed voor heb, het item van het onderwerp in deze draad van het forum.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals mijn excuses en succes verder |
|
|||
|
|||
Mini sd kaart
Goedendag,
Ik heb mij net lid gemaakt van dit forum om mijn eerste vraag te posten. Ongeveer een maand geleden heb ik een CCK aangeschaft.Vandaag wilde ik het uit proberen en deed ik mijn micro sd in een mini sd adapter. Vervolgen heb ik het helle zaakje in mijn ipad2 gedaan d.m.v een cck. Mijn ipad zegt dat er geen fotos op staan terwijl er wel fotos op staan. Enig idee hoe dit kan? Op mijn kaart heb ik een leeg mapje "DCIM" gemaakt. Moet ik in dat mapje nog een ander mapje aanmaken zodat mijn ipad het wel kan lezen ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ik gebruik een Panasonic camera dus ik moet een mapje aanmaken 100PANASONIC?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het vervelende is nu dat mijn Panasonic camera dat kaartje niet ondersteunt. Het pas zelf niet. Vandaar deze vraag
|
|
|||
|
|||
Probeer het dan eens met het FAT(16) formaat en de naam DCIM -> 100APPLE
|
|
|||
|
|||
Hartelijk bedankt, Het is gelukt
|
|
|||
|
|||
USB stick FAT32 formatteren
Ik heb de volgende folder aangemaakt; DCIM en in die map een mapje maken 100DICAM En de foto's geef je de naam; DSC_0001 en DSC_0002 enz enz Is wel even een klusje... Ik heb dit getest met een 16 GB USB stick van de Aldi.....en het werkt! |
|
|||
|
|||
Wie weet welke usb sticks ik kan gebruiken voor in de CCK??
ik heb Ifile al gedownload alleen mijn handvol usb sticks werken niet. Bij alle sticks krijg ik de melding dat er te veel stroom wordt verbruikt. |
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat de bestanden uit 8 tekens moeten bestaan. Dit heeft er bij mij voor gezorgd dat het werkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 video via camera connection kit | peterpijpelink | iPad accessoires en onderdelen | 12 | 14-06-12 23:46 |
Canon Camera en Connection kit op Ipad | Paraic | iPad algemeen | 18 | 10-02-12 12:31 |
ipad camera connection kit video | didelf | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 30-01-11 11:58 |
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd | niels323f | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-10 00:44 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
|
|