Welke telefoon voor hotspot functie? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft iPad 2 zonder 3g. Wil toch in trein kunnen internetten. Zoekt eenvoudige maar degelijke telefoon mét hotspot functie. Geen iPhone want één ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke telefoon voor hotspot functie?
Mijn vriendin heeft iPad 2 zonder 3g. Wil toch in trein kunnen internetten. Zoekt eenvoudige maar degelijke telefoon mét hotspot functie. Geen iPhone want één iDevice vindt zij voldoende. Tips voor toestel (merk, type) zijn welkom.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of je koopt een huawei modem, en je gebruikt deze als mobiele hotspot.via Wi-Fi maak je dan verbiniding met dit mobiele modem.
|
|
||||
|
||||
Wil ze eveneens een nieuwe gsm? Voor de Huawei heeft ze een aparte data sim nodig of moet ze de sim uit haar huidige gsm nemen. Als ze daar data op heeft. Maar lijkt me een gedoe drie apparaten meenemen. Nokia heeft anders wel toestellen. Maar denk dat er wel meerdere merken zijn. Vroeger deed ik het met een Nokia E61.
|
|
|||
|
|||
Ze wil idd een nieuwe/andere gsm. Criteria: eenvoudig in gebruik, hotspot. Geen huawei modem, want dan moet er weer een aparte sim bij (wel een goede tip, dank voor meedenken!).
|
|
||||
|
||||
Met Android kan je heel makkelijk tetheren.
Ook de iets duurdere Nokia dumbphones (maar goedkoper dan smartphones) met UMTS internet verbinding / antenne kunnen tetheren via bluetooth. Bij de iPhone is de Tether functie in de meeste gevallen geblokkeerd. |
|
|||
|
|||
Heb gekozen voor goedkope samsung met tethering via Android hotspot. Iedereen bedankt voor meedenken.
|
|
||||
|
||||
Veel plezier ermee!
// Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone hotspot functie (4.3) | ballegooier | Vodafone | 70 | 03-01-12 19:01 |
TetherMe Hotspot functie | ballegooier | Jailbreak apps en thema's | 30 | 26-07-11 22:34 |
|
|