//

Connection Kit

Connection Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hebeen probleem met de connection kit. Ik kan foto's die gemaakt zijn met de camera prima oploden opmijn ipad2 maar als ik foto's vanaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-09-11, 11:33
pijp27 pijp27 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 1
Standaard Connection Kit

Ik hebeen probleem met de connection kit.
Ik kan foto's die gemaakt zijn met de camera prima oploden opmijn ipad2 maar als ik foto's vanaf de computer op een kaartje zet lukt dat niet. Heeft u een oplossing?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-11, 14:19
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Ik doe het als volgt:
-Maak het kaartje leeg, desnoods formateren.
-Steek het kaartje in de camera en maak een foto.
-Breng het kaartje in de PC en open (via verkenner) de map waarop die foto staat.
-Dit is de map waarbij je de overige foto' kunt plaatsen.

Vanzelfsprekend kun je ook foto's toevoegen aan de foto's die zich reeds in die map bevinden. Het belangrijkst is dat je ze in de map zet die zich op de juiste plaats bevindt in de map hiarchie die het fototoestel voor U automatisch aanmaakt.)

Werkt heel goed bij mij.
  #3  
Oud 13-09-11, 16:18
Hammondman Hammondman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 30
Standaard

Foto's uploaden op een kaartje en dan in je iPad importeren is vaak een gedoe. De foto's moeten dan ook in een bepaalde map staan welke een naam heeft met een bepaald aantal karakters (bijvoorbeeld "100CANON"). Anders herkent de iPad de foto's niet.

Ook is dit erg omslachtig aangezien het ook makkelijker kan vanuit iTunes: sluit je iPad aan, selecteer iPad links in het menu, kies "Foto's" in de bovenste rij en dan kun je vervolgens kiezen welke foto's gesynchroniseerd moeten worden.

Zelf heb ik een aparte map met foto's die ik op mijn iPad en iPhone wil hebben aangemaakt. Daarin zet ik alle foto's die ik op die apparaten wil hebben en bij het aansluiten van deze apparaten synchroniseert iTunes automatisch de foto's naar de iPhone en iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera connection kit alternatief thomth iPad accessoires en onderdelen 16 03-02-12 10:46
Photo Connection Kit en iPad2 nlrela iPad accessoires en onderdelen 3 23-07-11 12:16
Camera Connection Kit en randapparatuur BarB iPad accessoires en onderdelen 15 06-03-11 21:38
camera connection kit waltapple iPad accessoires en onderdelen 35 23-07-10 13:24
Av connection kit voor ipad Carlo_1983 iPad algemeen 12 29-04-10 07:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.