//

Foute email adressen in keuzelijst

Foute email adressen in keuzelijst discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij uitleggen hoe je foutieve ingetoetste email adressen kan verwijderen uit de keuze lijst,die verschijnt na het toetsen van de eerste letters van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-11, 10:05
jgr52 jgr52 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Foute email adressen in keuzelijst

Kan iemand mij uitleggen hoe je foutieve ingetoetste email adressen kan verwijderen uit de keuze lijst,die verschijnt na het toetsen van de eerste letters van een naam.
Als je dit een keer fout doet, verschijnt ook die foute naam telkens in de lijst.
Mijn moeder van 83 heeft een Ipad en heeft veel problemen met mailen,het lukt haar telkens niet.
Dit kan door een foutief emailadres aan te klikken gezien de leeftijd en motoriek kan dit heel makkelijk, maar het frustreerd wel.
ook het aantikken van de regels blijkt moeilijker dan gedacht.
Gevoeligheid is dacht ik niet in te stellen of kan je de lijst niet vergroten zodat aantikken makkelijker wordt.
Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-12, 12:17
Caspar Verhaagen Caspar Verhaagen is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 33
Standaard

Graag reaktie op deze posting. Mijn vraag is bijna hetzelfde. Hoe kun je Emailadressen verwijderen die NIET in je adresboek staan?
Nadat je een antw hebt gegeven op een Email, komt dit Email adres automatisch tevoorschijn bij het intypen van de eerste letter.
Waar kan ik de totale lijst van Email adressen vinden om hieruit de niet gewenste te verwijderen.
  #3  
Oud 01-02-12, 13:21
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Helaas gaat dat niet. Oude adressen zakken naar beneden en verdwijnen dan, omdat er maar een beperkt aantal adressen opgeslagen worden. De enige manier om ze direkt kwijt te raken is een herstel van fabrieksinstellingen, maar ja.....
  #4  
Oud 01-02-12, 13:47
Caspar Verhaagen Caspar Verhaagen is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 33
Standaard

Jammer en behoorlijk hinderlijk. Heb je enig idee hoelang die lijst is?
  #5  
Oud 01-02-12, 14:32
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Nee, want je kunt 'm niet zien, laat staan er bij komen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2012 om 13:36 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jgr52 Bekijk bericht
Kan iemand mij uitleggen hoe je foutieve ingetoetste email adressen kan verwijderen uit de keuze lijst,die verschijnt na het toetsen van de eerste letters van een naam.
Als je dit een keer fout doet, verschijnt ook die foute naam telkens in de lijst.
Mijn moeder van 83 heeft een Ipad en heeft veel problemen met mailen,het lukt haar telkens niet.
Dit kan door een foutief emailadres aan te klikken gezien de leeftijd en motoriek kan dit heel makkelijk, maar het frustreerd wel.
ook het aantikken van de regels blijkt moeilijker dan gedacht.
Gevoeligheid is dacht ik niet in te stellen of kan je de lijst niet vergroten zodat aantikken makkelijker wordt.
Iemand een idee?
Laat je moeder altijd de + gebruiken (rechtsboven) dan kom ze in het adresboek, daar staan de goede emailadressen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email adressen van comp.naar Ipad ?? jwbreman iPad algemeen 2 17-09-11 17:42
email adressen overzetten naar iphone4 vangoor iPhone algemeen 0 25-05-11 21:58
Oude email adressen iphone verwijderen landen1970 Jailbreak apps en thema's 0 28-09-10 17:46
email adressen syncen naar 3G? hadimassa iPhone algemeen 5 30-09-08 21:46
Email adressen wel in adresboek en niet in iphone contacts mephone iPhone algemeen 4 11-12-07 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.