//

Nederlandse boeken op een iPad 2

Nederlandse boeken op een iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben van plan een iPad 2 te gaan kopen, maar hoe zit het met de mogelijkheid tot Nederlandse boeken voor op een ipad? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-11, 11:39
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard Nederlandse boeken op een iPad 2

Hallo!
Ik ben van plan een iPad 2 te gaan kopen, maar hoe zit het met de mogelijkheid tot Nederlandse boeken voor op een ipad?

En ik zit te twijfelen tussen het 16 GB model en het 32 GB. Die 100 euro extra is voor mij heel veel geld, en ik wil hem alleen gebruiken om een beetje te internetten, m'n mail, wat films erop te hebben en en evt boeken op te lezen.
Dus ik ben geen fanatieke gamer...

Graag jullie mening
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-11, 20:22
grootnick15 grootnick15 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Hoi lukeiphone! Leuk dat je een Ipad wilt gaan kopen!
Ik zelf heb een IPhone en Ipad met allebei 16 GB geheugen. Als je alleen wat wilt internetten, en boeken wil lezen is dit zat. Je kunt er ook een aantal films opzetten, maar als je er vanuit gaat dat een film 1 á 2 GB is, zal de Ipad snel vol zitten. Mijn ervaring met apps is (met uitzondering van de games) dat ze niet veel ruimte innemen en e-boeken al helemaal niks. Zoals je zelf al zei: €100 euro is veel geld! Ik zou het lekker bij de 16GB houden, maar dat is mijn mening.
Succes met het kiezen

Groet, Nick
  #3  
Oud 27-11-11, 11:34
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Nederlandse boeken kun je lezen via de app Bluefire. Google daar maar even op. Je hebt een Adobe account nodig om DRM beveiligde epub's te kunnen downloaden en te lezen in Bluefire. eBoeken die je b.v. Bij ECI koopt kun je zo inlezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Boeken voor een Ipad? Lucien34 iPad algemeen 79 13-06-11 15:44
eReaders: boeken in de Nederlandse taal forum.bericht iPhone algemeen 4 12-12-09 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.