Contacten verwijdern discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik contacten verwijderen of editen? Als ik de app 'Contacts' open, dan zie ik mijn lijst met contact personen. Ik zie alleen geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten verwijdern
Hoe kan ik contacten verwijderen of editen? Als ik de app 'Contacts' open, dan zie ik mijn lijst met contact personen. Ik zie alleen geen knopje om te deleten of editen.
Ik heb een 16GB Wi-Fi iPad 2, draaiend op de laaste iOS 5.01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt. iCloud aangezet voor synchronisatie van Contacten, vervolgens was het 'edit' knopje je zichtbaar en kon ik de Contacten verwijderen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
Windows: Automatisch verwijdern van PC? | frankvanwessel | iTunes | 3 | 22-06-08 23:28 |
|
|