Lyricus in iPod verdwenen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net de upgrade naar 5.0.1 gedaan, maar als ik nu een nummer met de iPod, of ' muziek' zoals het nu heet, afspeel krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lyricus in iPod verdwenen.
Net de upgrade naar 5.0.1 gedaan, maar als ik nu een nummer met de iPod, of ' muziek' zoals het nu heet, afspeel krijg ik geen songteksten meer te zien. Bij 4.3.5 was dat wel zo. Is deze functie verdwenen? Hopelijk niet want ik gebruik het vrij vaak. Als iemand weet hoe ik het weer tevoorschijn kan halen dan hoor ik het graag.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod geluid, Geluidsknop doet het niet goed, blokjes zijn verdwenen | Waseland | iPhone algemeen | 10 | 16-03-14 08:00 |
Extra Regelaars verdwenen in Ipod van Iphone 3GS | ecardon | iPhone algemeen | 0 | 21-06-11 18:56 |
iPad: Rotatievergrendeling verdwenen na JB 4.3.1, iPod 3G? | Flesje | Jailbreak | 11 | 06-04-11 11:02 |
rotatielock en ipod bediening verdwenen uit dock | thespirit | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-02-11 22:04 |
Mijn volumeregelaar in ipod is verdwenen. Gereset maar is nog steeds weg | keezer27 | iPhone algemeen | 1 | 19-02-10 01:53 |
|
|