Inloggen iMessage en FaceTime mislukt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap het niet helemaal sorry...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik snap het niet helemaal sorry
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Misschien kun je hulp vragen en laat dan dit artikel zien.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat artikel gevolgd en al gedaan wat erin staat nog helemaal niets gebeurt heel raar
|
|
|||
|
|||
Ik heb al portforwarding gedaan maar geen resultaat
|
|
|||
|
|||
Dit werkt ECHT!!!
Hallo,
Ik heb afgelopen week een iPad 4 16 gb Wi-Fi aangeschaft, maar mijn FaceTime en iMessage deden het allebei niet. Ik vroeg me echt af waar het aan zou liggen, dus ik begon te Googlen. Hier is de oplossing: 1. Ga naar instellingen 2. Ga naar datum en tijd 3. Zet de tijd op automatisch. En dat is het!!! Nu doen je FaceTime en iMessage het weer! Hopenlijk hebben jullie hier wat aan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud inloggen mislukt | controleur | iCloud | 9 | 08-11-11 21:59 |
activeren van Imessage en Facetime in IOS 5 | GoGo22 | iPhone algemeen | 14 | 24-10-11 21:51 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Windows: herstellen reservekopie mislukt, sessie mislukt | djkuill | iTunes | 1 | 16-10-10 01:12 |
|
|